Autor Wiadomość
DG
PostWysłany: Pią 16:28, 11 Mar 2011    Temat postu:

Nie wiem dlaczego masz taki problem..ja wysyłam mailem i nic mi nie przychodzi, żadne wezwania..
terpsychora1907
PostWysłany: Czw 22:26, 10 Mar 2011    Temat postu:

No jak napisałam maila to odpowiedzi nie było a potem mi przyszło wezwanie do zapłaty, bez sens skoro dawno było wpłacone
DG
PostWysłany: Czw 17:03, 10 Mar 2011    Temat postu:

terpsychora1907 napisał:
A jak się rozkłada na raty, to za każdym razem trzeba w dziekanacie pokazać potwierdzenie wpłaty





Można wysłać je na maila do pań z dziekanatu, które zajmują się naszym kierunkiem - to jest znacznie wygodniejsze Wink
terpsychora1907
PostWysłany: Czw 11:10, 10 Mar 2011    Temat postu:

A jak się rozkłada na raty, to za każdym razem trzeba w dziekanacie pokazać potwierdzenie wpłaty
terpsychora1907
PostWysłany: Czw 11:02, 10 Mar 2011    Temat postu:

Podaje linka na pewno sie przyda

http://www.wpia.us.edu.pl/oplaty-3
Patrycja_
PostWysłany: Pon 22:46, 29 Lis 2010    Temat postu:

tylko, że jeśli ktoś płaci całość to następną ratę wpłaca 15 marca , a semestr kończy się wcześniej . Poza tym ja słyszałam, że po każdej wpłaconej racie trzeba dostarczyć potwierdzenie Smile) ja bynajmniej tak robię .
DG
PostWysłany: Pon 21:54, 29 Lis 2010    Temat postu:

Generalnie ja też drugie potwierdzenie wpłaty wysłałam mailem ale po 1. mamy swoje indywidualne konta, opisuję kto, komu, za co, po co i dlaczego Wink więc nie bardzo rozumiem dlaczego mamy jeszcze ekstra zapodawać świstkiem, po 2. jeśli panie z dziekanatu nie dostały maila z potwierdzeniem wpłaty to już nie bardzo mój problem, bo to nie moja wina, że mają tak skonfigurowany system, ze nie dostają maili od wszystkich tylko od 'wybranych', po 3. boli mnie to, że znowu trzeba będzie wpłacić tyle kasiory ;(

Do karolinar:

A co do tego, że z indeksem się daje dowód, to ja w swoim zeszycie mam zapisane tak (zapis z naszego pierwszego spotkania, powiedzmy, organizacyjnego):
"Po sesji składamy indeks, kartę egzaminacyjną i dowód wpłaty za następny semestr" (czyli dobrze Ci się kojarzy..no ale to dopiero za drugi semestr, także luuzi Smile )
inco
PostWysłany: Pon 14:55, 29 Lis 2010    Temat postu:

a ja potwierdzenia nie dołączyłem, ponieważ nie miałem czasu a na meila mi Panie nie odpisały.
Patrycja_
PostWysłany: Czw 18:54, 25 Lis 2010    Temat postu:

ja byłam ostatnio z potwierdzeniem za 2 ratę i bez problemu ją po prostu przyjęła , powiedziała tylko , że jeszcze 3 i z głowy Smile
karolinar
PostWysłany: Czw 18:22, 25 Lis 2010    Temat postu:

ja z kolei słyszałam,że potwierdzenie wpłaty kolejnych rat należy złożyć wraz z indeksem i kartą do dziekanatu po skończonej sesji...
wszyscy mówią inaczej ;d
Patka_G
PostWysłany: Śro 15:46, 10 Lis 2010    Temat postu:

na jaki mail im wyslac to?Very Happy
Olcia K.
PostWysłany: Śro 8:15, 10 Lis 2010    Temat postu:

Potwierdzenie należy albo wysłać em@ilem albo dostarczyć do Dziekanatu. Smile
aLexandra
PostWysłany: Śro 8:10, 10 Lis 2010    Temat postu: opłata za studia.

Hej, czy orientujecie się może czy trzeba gdzieś dostarczyć potwierdzenie dokonania 2. raty ? Bo mam dziwne wrażenie, że była o tym mowa na spotkaniu organizacyjnym, ale jakoś tak mi to umknęło.. : P

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group