Autor |
Wiadomość |
DG |
Wysłany: Pią 16:28, 11 Mar 2011 Temat postu: |
|
Nie wiem dlaczego masz taki problem..ja wysyłam mailem i nic mi nie przychodzi, żadne wezwania.. |
|
terpsychora1907 |
Wysłany: Czw 22:26, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
No jak napisałam maila to odpowiedzi nie było a potem mi przyszło wezwanie do zapłaty, bez sens skoro dawno było wpłacone |
|
DG |
Wysłany: Czw 17:03, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
terpsychora1907 napisał: | A jak się rozkłada na raty, to za każdym razem trzeba w dziekanacie pokazać potwierdzenie wpłaty |
Można wysłać je na maila do pań z dziekanatu, które zajmują się naszym kierunkiem - to jest znacznie wygodniejsze  |
|
terpsychora1907 |
Wysłany: Czw 11:10, 10 Mar 2011 Temat postu: |
|
A jak się rozkłada na raty, to za każdym razem trzeba w dziekanacie pokazać potwierdzenie wpłaty |
|
terpsychora1907 |
|
Patrycja_ |
Wysłany: Pon 22:46, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
tylko, że jeśli ktoś płaci całość to następną ratę wpłaca 15 marca , a semestr kończy się wcześniej . Poza tym ja słyszałam, że po każdej wpłaconej racie trzeba dostarczyć potwierdzenie ) ja bynajmniej tak robię . |
|
DG |
Wysłany: Pon 21:54, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
Generalnie ja też drugie potwierdzenie wpłaty wysłałam mailem ale po 1. mamy swoje indywidualne konta, opisuję kto, komu, za co, po co i dlaczego więc nie bardzo rozumiem dlaczego mamy jeszcze ekstra zapodawać świstkiem, po 2. jeśli panie z dziekanatu nie dostały maila z potwierdzeniem wpłaty to już nie bardzo mój problem, bo to nie moja wina, że mają tak skonfigurowany system, ze nie dostają maili od wszystkich tylko od 'wybranych', po 3. boli mnie to, że znowu trzeba będzie wpłacić tyle kasiory ;(
Do karolinar:
A co do tego, że z indeksem się daje dowód, to ja w swoim zeszycie mam zapisane tak (zapis z naszego pierwszego spotkania, powiedzmy, organizacyjnego):
"Po sesji składamy indeks, kartę egzaminacyjną i dowód wpłaty za następny semestr" (czyli dobrze Ci się kojarzy..no ale to dopiero za drugi semestr, także luuzi ) |
|
inco |
Wysłany: Pon 14:55, 29 Lis 2010 Temat postu: |
|
a ja potwierdzenia nie dołączyłem, ponieważ nie miałem czasu a na meila mi Panie nie odpisały. |
|
Patrycja_ |
Wysłany: Czw 18:54, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
ja byłam ostatnio z potwierdzeniem za 2 ratę i bez problemu ją po prostu przyjęła , powiedziała tylko , że jeszcze 3 i z głowy  |
|
karolinar |
Wysłany: Czw 18:22, 25 Lis 2010 Temat postu: |
|
ja z kolei słyszałam,że potwierdzenie wpłaty kolejnych rat należy złożyć wraz z indeksem i kartą do dziekanatu po skończonej sesji...
wszyscy mówią inaczej ;d |
|
Patka_G |
Wysłany: Śro 15:46, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
na jaki mail im wyslac to? |
|
Olcia K. |
Wysłany: Śro 8:15, 10 Lis 2010 Temat postu: |
|
Potwierdzenie należy albo wysłać em@ilem albo dostarczyć do Dziekanatu.  |
|
aLexandra |
Wysłany: Śro 8:10, 10 Lis 2010 Temat postu: opłata za studia. |
|
Hej, czy orientujecie się może czy trzeba gdzieś dostarczyć potwierdzenie dokonania 2. raty ? Bo mam dziwne wrażenie, że była o tym mowa na spotkaniu organizacyjnym, ale jakoś tak mi to umknęło.. : P |
|